Zahvaljujući tehnološkom napretku, mnoge industrije zahtevaju sve složenije sisteme. Od devedesetih godina prošlog veka primetan je porast oštećenja na komponentama u automobilskoj industriji usled kontaminacije. Brzo je postalo jasno da procedure moraju biti standardizovane. Takozvana "smernica VDA 19", poznata i kao "Testiranje tehničke čistoće – kontaminacija česticama funkcionalno relevantnih delova automobila", objavljena je 2004. godine, a revidirana 2015. godine kao VDA 19 Deo 1. Na međunarodnom nivou, ISO 16232 (2007) predstavlja standardni skup propisa. VDA 19, Deo 2 (2010) sadrži smernice za proizvodnu orijentaciju u domenu čistoće sklopova.
VDA 19 Deo 1 precizno definiše različite vrste kontaminacije. Koristeći ove definicije, kontaminacija se može identifikovati putem analiza čistoće i drugih metoda tehničke čistoće, što omogućava donošenje odgovarajućih odluka. Cilj je preventivno sprečavanje prisustva zaostale nečistoće na komponentama.