ZEISS usluge
ZEISS usluge

Omogućavamo da se fokusirate na negu pacijenata.

ZEISS OPTIME

ZEISS usluge vam omogućavaju da se posvetite onome u čemu ste najbolji:
pružanju prvoklasne nege pacijenata.

ZEISS OPTIME vam omogućava da se fokusirate na negu pacijenata.

Uz OPTIME® planove usluga kompanije ZEISS, profitiraćete od prioritetnog tretmana, što vam omogućava da radite bez ograničenja i izbegnete neplanirane prekide u radu vaših sistema.

Vaše procese u klinici ili ordinaciji možemo podržati našim uslugama koje obuhvataju mnogo više od same garancije. Širok spektar usluga se može integrisati u jedan plan usluga koji je prilagođen vašim konkretnim potrebama.

To je suština programa ZEISS OPTIME.

ZEISS OPTIME – planovi usluga

Tri prilagođena OPTIME plana usluga pružaju sigurnosnu mrežu za vaše ZEISS sisteme – iskusni, ovlašćeni i pouzdani. Naše usluge vam pomažu da održavate vrednost i isplativost ulaganja u ZEISS sistem. Servisirani instrument pruža preciznost u dijagnostikovanju i lečenju, što je temelj vaše reputacije. Imate i mogućnost da izaberete brojne dodatke. Posvećeni smo uskoj saradnji sa vama kako bismo pronašli rešenje koje najviše odgovara vašim zahtevima.

  • OPTIME complete

    Ako imate ključno sistemsko okruženje (npr. sistem za fakoemulzifikaciju kao deo radnog toka u pogledu katarakte) ili uređaj koji je od suštinske važnosti za radni tok i, shodno tome, utiče na celokupan sistem, odnosno ako je vreme neprekidnog rada ZEISS sistema od kritičnog značaja, OPTIME complete je pravi izbor za vas. To je kompletan paket usluga koji nudi najveće vreme neprekidnog rada i najbrže rešavanje problema bez finansijskog rizika. Profitirajte od prioritetnog tretmana i budite spokojni.

  • OPTIME advanced

    Ako imate uređaj u ključnom okruženju koji znatno utiče na radni tok, a prekid u radu sistema bi izazvao ogroman pad produktivnosti, onda se odlučite za OPTIME advanced. Ovaj paket kombinuje četiri prednosti: nema neplaniranih troškova za održavanje, konstantan kvalitet sistema i usluga, visok nivo vremena neprekidnog rada i visok nivo fleksibilnosti, pouzdanosti i efikasnosti.

  • OPTIME prevent

    Ako ZEISS sistem ima manji uticaj na radni tok i imate rezervni sistem, ako se radi o proizvodu sa osnovnom tehnologijom i vaša institucija raspolaže nižim budžetom, onda je OPTIME prevent pravi plan usluga za vas. Nećete imati neplanirane izdatke za održavanje i dobijaćete redovne provere bezbednosti i kvaliteta. Ugovor takođe obezbeđuje produženje radnog veka sistema.

Prilagođeni planovi usluga za vaše svakodnevne rutine

Ponuđene usluge se mogu razlikovati od države do države u zavisnosti od lokalnih propisa.

Preventivno održavanje Preventivno održavanje kao i redovne provere bezbednosti i kvaliteta sistema pomažu da se obezbedi njegova dugotrajnost.
Daljinska podrška Možemo ponuditi popravku na daljinu, deljenje radne površine na daljinu, kao i podršku za primenu i analizu log datoteka u cilju smanjenja vremena prekida u radu sistema.
Ažuriranja Ažuriranja softvera poboljšavaju bezbednost i performanse vaših sistema.
MyZEISS Koristite našu onlajn platformu da otvorite zahteve za servisiranje, preuzmete datoteke softvera i upravljate ZEISS sistemima onlajn u bilo koje doba.
Korektivno održavanje Ako dođe do kvara na nekom od sistema, naš tim kvalifikovanih servisera vam je na usluzi.
Rezervni delovi Poručite i dobićete naše sertifikovane rezervne delove gde god da su vam potrebni, tako da se u potpunosti možete posvetiti odličnoj nezi pacijenata.
Dodatne funkcije usluga U zavisnosti od ZEISS sistema, instalacije ili regiona, mogu se zatražiti dodatne funkcije usluga.

OPTIME complete

na zahtev

OPTIME advanced

vreme + materijal

na zahtev

OPTIME prevent

nije primenljivo

vreme + materijal

vreme + materijal

na zahtev

Dodatne funkcije usluga

  • Nadogradnje

    Nadogradnje softvera

    ZEISS obezbeđuje nove funkcije aplikacije i ažuriranja softvera, tako da možete biti sigurni da vaši sistemi rade sa najnovijim verzijama.

  • Pozajmice

    Pozajmice

    Ako sistem ne može da se popravi na vašoj lokaciji, možda će biti potrebno da ga pošaljete našem centru za popravku. U definisanim slučevima možemo obezbediti zamenski sistem dok ne napravimo rezervnu kopiju vašeg sistema i ponovo ga osposobimo za rad.

  • Podrška za primenu

    Obuka za primenu

    Obuka za primenu za vas i vaš tim, koju pružaju ovlašćeni ZEISS stručnjaci za primenu na vašoj lokaciji ili u nekim od naših centara za obuku.

  • Podrška za integraciju/migraciju

    Podrška za integraciju/migraciju

    Naš IT servis vam može pomoći da prenesete sistem u vaše interno IT okruženje i primenite potrebna mrežna podešavanja.

  • Posle radnog vremena

    Posle radnog vremena

    Proširene ugovorne usluge za preventivno i/ili korektivno održavanje (od ponedeljka do petka i/ili tokom vikenda, kao i tokom praznika).

  • BioMed obuka

    BioMed obuka

    Steknite detaljno znanje o ZEISS sistemima, o tome kako ih koristiti na najbolji način, njihovim funkcijama i održavanju u specijalnoj BioMed obuci.

Interesuju vas slučajevi primene OPTIME programa?

Pogledajte video-snimke sa iskustvima klijenata sa OPTIME planovima usluga.

Saznajte kako su OPTIME planovi usluga pomogli klinikama i ordinacijama da se fokusiraju na ono što je zaista važno: pružanje prvoklasne nege pacijenata.

Obratite nam se za više informacija o planovima usluga ZEISS OPTIME

Obrazac se učitava...

Ako želite da primite više informacija o tome kako ZEISS obrađuje podatke, pogledajte našu politiku privatnosti podataka.

MyZEISS platforma za korisnike

Upravljajte ZEISS sistemima onlajn.

MyZEISS je platforma za korisnike koja vam omogućava da iskoristite pun potencijal ZEISS sistema. Birajte između širokog spektra video-snimaka za obuku, steknite uvid u rad ljudi iz branše i iskoristite široki set alata za podršku koji vam omogućavaju da svoje sisteme koristite na najefikasniji način, dok vreme prekida u radu sistema svodite na minimum.

Moji sistemi

Moji sistemi

Steknite pregled svih ZEISS sistema. Proverite podatke o svojim ZEISS sistemima, kao što su njihove lokacije. Proverite mnoge detalje onlajn (npr. datum instalacije i status ugovora) i podnesite zahtev za promenu direktno preko platforme MyZEISS.

Dostupno samo za verifikovane ZEISS korisnike.

Zahtevi za servisiranje

Zahtevi za servisiranje

Pregledajte sve nove, postojeće i ranije tikete za servisiranje. Kreirajte nove onlajn zahteve za servisiranje i pratite status postojećih zahteva u bilo koje doba. Navedite dodatne detalje za tikete, kao što su slike i log datoteke, kako biste nam pomogli da brže dijagnostikujemo i rešimo probleme.

Dostupno samo za verifikovane ZEISS korisnike.

Portal za preuzimanje softvera

Portal za preuzimanje softvera

Pristupite portalu MyZEISS da biste preuzeli datoteke softvera, kao što su instalacioni paketi ili bezbednosna ažuriranja. Time ćete osigurati da su vaši ZEISS sistemi ažurirani i da je vreme čekanja svedeno na minimum.

Potrebna je posebna registracija i prijava.

Želite li da maksimalno iskoristite svoje sisteme?

Pristupite portalu MyZEISS.

Predstavljamo platformu koja sadrži sve na jednom mestu i prilagođena je vašim potrebama. Sa ogromnom bibliotekom sa člancima vaših kolega iz branše, sveobuhvatnim obukama i korisnim alatima i funkcijama za ZEISS uređaje.

Uspeh na pametan način – ZEISS Smart Services

  • Povežite sistem i odmah ćete dobiti podršku na daljinu za kraće vreme reagovanja i veću dostupnosti sistema.
  • Naši sertifikovani stručnjaci će se konsultovati sa vama kako bi pronašli prave rezervne delove i omogućili brzo rešavanje problema.
  • Sajber bezbednost i bezbedna veza u skladu sa međunarodnim standardima (npr. ISO / IEC 27001).

Obratite nam se

Upiti o prodaji i proizvodima

Obrazac se učitava...

Za više informacija o proizvodima ili za slanje zahteva za prodaju.
Navedite proizvod za koji se interesujete i informacije koje su vam potrebne.

Podatke unesene u kontakt obrazac koristiće kompanija Carl Zeiss Meditec AG i naše lokalne prodajne kompanije Carl Zeiss Meditec u svrhu odgovora na vaš zahtev putem imejla ili telefona. Ako želite da primite više informacija o tome kako ZEISS obrađuje podatke, pogledajte našu politiku privatnosti podataka.

Upit o uslugama

Obrazac se učitava...

Za pomoć ili pitanja u vezi s vašim ZEISS proizvodom.
Popunite ovaj obrazac i mi ćemo vam se javiti.

Podatke unesene u kontakt obrazac koristiće kompanija Carl Zeiss Meditec AG i naše lokalne prodajne kompanije Carl Zeiss Meditec u svrhu odgovora na vaš zahtev putem imejla ili telefona. Ako želite da primite više informacija o tome kako ZEISS obrađuje podatke, pogledajte našu politiku privatnosti podataka.

Opšti upit

Obrazac se učitava...

Za opšte upite koji se odnose na karijere, medije, informacije o kompaniji.
Navedite detalje o zahtevu.

Podatke unesene u kontakt obrazac koristiće kompanija Carl Zeiss Meditec AG i naše lokalne prodajne kompanije Carl Zeiss Meditec u svrhu odgovora na vaš zahtev putem imejla ili telefona. Ako želite da primite više informacija o tome kako ZEISS obrađuje podatke, pogledajte našu politiku privatnosti podataka.