SVE NA JEDNOM MESTU

Maksimalno iskoristite naše proizvode uz MyZEISS

Dobijte pristup ekskluzivnom sadržaju za vas i vaš tim.

Uvod u MyZEISS

Često postavljana pitanja

  • Korisnička platforma MyZEISS predstavlja glavnu destinaciju za sve usluge koje ZEISS nudi – od upravljanja sistemima do digitalnih usluga i edukacija.

    • My Learning: gledajte sveobuhvatne tutorijale za proizvode i pohađajte kurseve za sertifikaciju u akademiji ZEISS Academy na mreži. Otkrijte kliničke slučajeve vaših kolega preko funkcije Peer Insights.
    • My Tools: ekskluzivni materijal za pacijente za oftalmološke korisnike koji vam može poslužiti kao podrška pri rastu vašeg poslovanja. Korisnicima proizvoda ZEISS CONVIVO ekskluzivno se nudi i usluga CONVIVO Image Library.
    • My Systems: upravljajte svojim uređajima i podnesite servisne zahteve na mreži.
  • Platforma MyZEISS je optimizovana za svakog korisnika. Preporučujemo da koristite poslovnu imejl adresu da biste se registrovali u tri jednostavna koraka na: www.zeiss.com/meditec/myzeiss

    • 1. korak: Unesite poslovni imejl
    • 2. korak: Ispunite obrazac
    • 3. korak: Aktivirajte nalog klikom na link u verifikacionom imejlu.
  • U zavisnosti od uloga i specijalnosti, dostupni su dodatni alati. Na primer, ZEISS CONVIVO Image Library korisnicima proizvoda CONVIVO pruža izabrane kliničke slučajeve kolega koji uključuju primere slika dobijenih u zahvatima obavljenim pomoću uređaja CONVIVO® kompanije ZEISS. Dok nastavljamo da pružamo podršku širokim segmentima korisnika, nastavljamo da razvijamo i pružamo nove funkcionalnosti i usluge.

  • Kreirajte i podnosite servisne zahteve preko glavne stranice „Service Requests“ ili preko pregleda uređaja u odeljku My Systems. Ako koristite drugu opciju, vaš servisni zahtev se unapred popunjava početnim podacima, uključujući odeljenje i serijski broj. Zatim izaberite opšti problem i detaljno objasnite poteškoću. Postoji takođe i opcija učitavanja slika ili video zapisa koji treba da nam pomognu da lakše shvatimo u čemu je problem i da ga brže rešimo. Pomoću funkcije „Service Requests“ možete da pratite napredak vašeg servisnog zahteva u bilo kom trenutku.

  • Da, platforma MyZEISS sadrži različite video zapise i dokumentaciju za obuku o proizvodima i rešavanje problema. Rešavanje problema sa proizvodom predstavljeno je u kratkim video zapisima sa uputstvima ZEISS stručnjaka. Štaviše, uvidi kolega pružaju vam opsežnu zbirku kliničkih slučajeva prikupljenih tehnologijom kompanije ZEISS koje su pripremile i predstavile vaše kolege.

Preuzimanja

  • MyZEISS FAQ Flyer EN

    Stranice: 5
    Veličina datoteke: 272 KB

Podelite ovu stranicu