Inspekcija unutrašnjosti aviona

Inspekcija unutrašnjosti aviona

Optičko 3D merenje unutrašnjosti aviona

Bilo da putuju prvom ili ekonomskom klasom, putnici u svim delovima kabine očekuju udobnije i kvalitetnije iskustvo tokom leta. Kako bi nadmašile očekivanja putnika, aviokompanije osmišljavaju enterijere aviona koji pametno koriste prostor, nude udobnost i zadržavaju malu masu radi uštede goriva i smanjenja troškova materijala. S obzirom na ove zahteve, proizvođač originalne opreme u avio industriji moraju da obezbede veći protok i kraće vreme inspekcije, kako bi ispunili zaostatke i odgovorili na potražnju, što ručni sistemi za inspekciju obično ne mogu da postignu. Za proizvođače u avio industriji, idealno rešenje je sistem koji može brzo i dosledno da kreira digitalnog duplikata, odnosno preciznu virtuelnu repliku unutrašnjosti aviona.

Unutrašnji paneli i plastični delovi

Kako bi ispunili standarde avio industrije, proizvođači moraju da isporučuju unutrašnje panele i plastične komponente brzo i po konkurentnim cenama. Unutrašnji paneli moraju da zadovolje stroge estetske i montažne zahteve, uključujući precizno poravnanje zazora i ravni, kao i odsustvo površinskih grešaka. Aviokompanije insistiraju na savršenstvu. Plastične i kompozitne komponente, kao što su pregrade, bočne obloge i gornji prtljažni prostori, doprinose ukupnoj strukturi, bezbednosti i estetici enterijera. Optički 3D skeneri su idealni su inspekciju ovih delova, pošto omogućavaju ponovljiva i precizna merenja i zamenjuju duge i nepouzdane vizuelne provere.

Unutrašnji paneli i plastični delovi

Naše rešenje

Proizvodnja delova za enterijer aviona se oslanja na prednosti ATOS tehnologije: tačnost i rezoluciju, (kvalitet i količinu podataka) izuzetnu brzinu merenja i napredne mogućnosti inspekcije. Zahvaljujući tehnologiji plavog svetla i automatizovanoj obradi, ATOS sistemi savršeno skeniraju zakrivljene panele, nepravilne oblike i kompleksne površine enterijera – znatno brže i ekonomičnije od klasičnih metoda merenja.

ATOS rešenja obezbeđuju

  • Skraćeno vreme proizvodnje zahvaljujući brzom merenju

  • Priprema za održavanje kroz izradu digitalnog duplikata

  • Manji napor i niži troškovi zahvaljujući virtuelnom stezanju

  • Automatizovani procesi merenja

  • Povećan ukupan protok

  • Podaci sa cele površine, sa većom pouzdanošću i preciznošću u poređenju sa klasičnim mernim tehnikama

Sedišta

Sedišta igraju ključnu ulogu u bezbednosti i udobnosti putnika, ali predstavljaju i značajan faktor kada je reč o troškovima i ukupnoj masi aviona. Dobavljači aviokompanija proizvode hiljade sedišta prema precizno definisanim standardima udobnosti i dizajna. Kako raste proizvodnja aviona sa jednom prolaznom stazom, ključni kriterijumi za inspekciju postaju visoka ponovljivost i preciznost. Automatizovani sistemi za inspekciju omogućavaju proizvođačima da povećaju protok, smanje troškove i vreme, zadovolje sve veću potražnju i ispune zaostatke u porudžbinama.

Sedišta

ATOS sistemi i ZEISS INSPECT Airfoil omogućavaju potpuno snimanje geometrije sedišta u unutrašnjosti aviona, dvostruko brže i uz dvostruko niže troškove u odnosu na klasične metode merenja. Povećane merne površine u kombinaciji sa visokom rezolucijom omogućavaju precizno i brzo merenje komponenti sedišta, čime se povećava protok bez ugrožavanja standarda kvaliteta i bezbednosti.

ATOS rešenja obezbeđuju

  • Automatizovani procesi merenja

  • Tehnologija i softver prilagođeni korisniku

  • Podrška brzim D-proverama komponenti sedišta

  • Pouzdani, precizni podaci koji garantuju usklađenost sa standardima i bezbednost putnika

  • Podaci sa cele površine, sa većom pouzdanošću i preciznošću u poređenju sa klasičnim mernim tehnikama

  • Kraće vreme merenja

  • Povećan ukupan protok

Naknadna ugradnja unutrašnje opreme (reverzni inženjering)

U avio industriji, avioni se redovno modifikuju i prilagođavaju, u skladu sa novim zahtevima i specifičnim namenama. Zato ne postoje dva potpuno ista aviona, čak ni kada je reč o istom modelu ili tipu. Zbog njihove jedinstvenosti, svaka modifikacija predstavlja izazov za merenje celokupnog aviona, posebno kada treba uzeti u obzir ranije radove na održavanju i popravkama. U takvim slučajevima, pozivanje na originalne nacrte proizvođača postaje izuzetno zahtevno i često nepraktično. Kompanije za održavanje i naknadnu ugradnju u avio industriji imaju velike koristi od optičkog 3D skeniranja jer smanjuje broj iteracija, vreme i ručni rad koji su inače potrebni kod tradicionalnih sistema merenja.

Naknadna ugradnja unutrašnje opreme (reverzni inženjering)

Naše rešenje

ZEISS tehnologija olakšava proces modernizacije enterijera kabine kroz spoj intuitivnog softvera (ZEISS INSPECT) i vodećih optičkih 3D senzora (ATOS sistemi). Korišćenjem ATOS senzora velike brzine & visoke rezolucije, moguće je virtuelno duplicirati skenirane oblasti i kreirati digitalni nacrt (digitalnog duplikata) unutrašnjosti u softveru ZEISS INSPECT. Ova dobitna kombinacija omogućava dobavljačima u avio industriji da obavljaju dizajnerski rad virtuelno, bez pokušaja i grešaka, čime se smanjuje vreme provedeno na avionu, a povećavaju vreme, profit i produktivnost.

ATOS rešenja obezbeđuju

  • Kreiranje digitalnog duplikata

  • Pojednostavljeni procesi inspekcije za enterijere kabine

  • Detaljan uvid u modifikacije enterijera i prethodne popravke

  • Automatizovani procesi merenja

  • Skraćeno vreme inspekcije

  • Povećan ukupan protok

  • Dokumentacija i zapisi enterijera u realnom vremenu

Obratite nam se​

Da li ste zainteresovani za dalje istraživanje naših proizvoda ili usluga? Radujemo se što možemo da vam pružimo više detalja ili demonstraciju uživo, bilo na daljinu ili lično.​

Da li vam je potrebno više informacija?

Kontaktirajte nas. Naši stručnjaci će vam se javiti.

Obrazac se učitava...

/ 4
Sledeći korak:
  • Upit o interesovanju
  • Lični podaci
  • Podaci o kompaniji

Za više informacija o obradi podataka u kompaniji ZEISS, molimo vas da pogledate naše obaveštenje o zaštiti podataka.